Az | EN

Qazaxıstan idarəetmə sektorunda süni intellekt agentlərini işə salır

Cəmil Hüseynzadə
26 May 2025 01:29
24 baxış
Qazaxıstan idarəetmə sektorunda süni intellekt agentlərini işə salır

Qazaxıstan özəl və dövlət sektorunda proseslərin avtomatlaşdırılması üçün süni intellektə əsaslanan agentləri (Sİ-agentlər) aktiv şəkildə tətbiq edir. Bu texnologiyalar artıq gündəlik rutin işlərin 80%-ni əvəz edə bilir.

Əsas funksiyalara istifadəçilərlə 24/7 əlaqə saxlamaq, biznes proseslərini avtomatlaşdırmaq, xərcləri azaltmaq və əməliyyatların sürətini artırmaq daxildir. Sİ-agentlər istirahətə ehtiyac duymur, səhvləri minimuma endirir və asanlıqla genişləndirilə bilir.

McKinsey & Company-nin Mərkəzi Asiya üzrə idarəedici tərəfdaşı Dulatbek İkbaev bildirib ki, "İndi beş nəfərin yerinə iki nəfər işləyə bilər, qalan əməkdaşlar isə biznesin inkişafına yönəldilə bilər. Bu isə effektivliyin artması deməkdir."

Qazaxıstan dövlət xidmətlərində Sİ-agentləri aktiv şəkildə test edən ölkələrdəndir. Onlar vətəndaşların tipik sorğularını cavablandırmaqdan tutmuş rəqəmsal dövlət resurslarındakı müraciətlərin avtomatik emalına qədər istifadə olunur.

Rəqəmsal inkişaf, innovasiya və aero-kosmik sənaye nazirinin müavini Dmitri Mun qeyd edib ki, "Süni intellekt qlobal rəqabətin əsas elementi olur. Kimin Sİ-ni daha tez tətbiq etməsi, o, rəqabət üstünlüyü əldə edəcək. Dövlətlə əlaqənin əksər nöqtələri tezliklə Sİ-agentlərlə təmin olunacaq."

Eyni zamanda, podkastda Sİ-agentlərin tətbiqi ilə bağlı etik və tənzimləmə məsələləri də müzakirə olunub – məsuliyyətin kimdə olması, texnoloji imkanlarla insan iştirakının balansı və s.

Ekspertlərin fikrincə, Sİ-agentlərin tətbiqi rəqəmsal transformasiyanı sürətləndirir və həm biznes, həm də dövlət sektorunda xidmətlərin keyfiyyətinin yüksəlməsinə yeni imkanlar açır.

© copyright 2022 | tech.az | media@tech.az